استفاده از فروشگاه اینترنتی نشر بایا به منزله آگاهی و توافق کامل شما کاربر محترم با کلیه شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌شود:

۱- مالکیت معنوی کلیه اطلاعات موجود در صفحه اینترنتی نشر بایا متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء‌استفاده از آن پیگرد قانونی دارد.
۲- فروشگاه اینترنتی نشر بایا هیچ‌گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد این صفحه اینترنتی که می‌تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت فروشگاه باشد از جمله؛ اختلال در عملکرد اینترنت و سیستم بانکی، مسائل مخابراتى و تجهیزات سخت افزاری نمی‌پذیرد.
۳- دریافت برخی اطلاعات از مشتریان من جمله؛ نام و نام‌خانوادگی، نشانی، شماره تماس و… صرفاً جهت تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بوده و در بانک اطلاعاتی فروشگاه محفوظ می‌ماند و فروشگاه ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران است.
۴- خرید کتاب از این فروشگاه براساس قوانین و آئین‌نامه‌های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد.
۵- بهای کتاب‌ها براساس قیمت پشت جلد بوده و در صورت کاهش یا افزایش قیمت مراتب متعاقبا در صفحه اینترنتی فروشگاه به کاربران اعلام می‌گردد.
۶- پس از اتمام عملیات خرید، امکان انصراف وجود ندارد.
۷- مسئولیت ارسال کتاب در تهران به عهده ناشر بوده و به شهرستان‌ها پس از تحویل کالا به اداره پست و اخذ کد رهگیری به عهده مشتریان است. لازم به ذکر است که درج دقیق اطلاعات جهت ارسال کالا از جمله کدپستی به عهده مشتریان محترم است و در صورت اشتباه بودن، فروشگاه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و ارسال مجدد شامل پرداخت دوباره هزینه می‌شود.
۸- شرایط مرجوع کردن کتاب شامل؛ نقص در چاپ، عدم تطابق با سفارش و نقص ظاهری است. کتاب مرجوعی باید در اسرع وقت حداکثر تا ۷ روز کاری به انتشارات تحویل داده شود تا پس از بررسی تعویض و برای مشتری ارسال شود.
۹- کاربران محترم نباید در صفحه اینترنتی مذکور اظهاراتی (Comment) بگذارند یا فعالیتی نمایند که مبین نقض حقوق اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد. اقدام به این موضوع با پیگرد قانونی همراه خواهد بود.